Najnowsze Wpisy

..... :( ...... Komentarze (0)
13. lipca 2003 15:33:00
linkologia.pl spis.pl

Hmmm... od czego by tu zaczac duzo sie zadzylo wczoraj :( niestety mam pojeban matke i on ajak zawsze nic mi niepozwala wszycy friends pojechli gdzies a ja siedzilam caly dzien w domu...  dotego jeszcze zawiodlam sie na moim chlopaku niesty  umnie to czasto bywa... chociasz dzis che gdzies wyjsc bo mam dosyc  atmosfery jaka jest w domu :( niestety z matak sei nie nawidzimy i kazda mam dosyc mieszkania  z druga wczoraj chla  wziasc wszystkie moje zaczy i isc do ojca :( ale ona mi niepozwolila.... Bylo mi tak przykro a niemialam sie do kogo przytulic muj mojego misia niebylo przymnie :( niestety  potrzebowalm zeby ktos dal mi <<hug>> wczoraj tylko ja sie tak wynudzilam wszycy sei zajebiscie bawili tylko K***A ja siedzilam w domu.... Moze dzis  cos sie wymysli moze moje kofanie znajdzie troche czasu dlamnie :(.... ok ale mneijsza z tym  bo to same smuty jednym  slowem mam dola :( i tyle jest mi przykro i wszystko mnie dobija......................

bluesky : :

TO jest pierwsza notka Komentarze (0)
13. lipca 2003 03:08:00
linkologia.pl spis.pl

Hey WszYsTkiM  To MuoJa PIe rWsza NotaTka.... Hmmm.. OdczEgo by Tu ZaCzaC  Mam 16 LaT :( Mieszkam W NY ..... ChCIala ByM tEN BloG poTraKtOwaC jAk MUj PaMiEtNIk  NIeSteTy NImogE pROwaDziC TraDyCyjneGo Bo mOja rOdzNikA GO czYta :(((  I czaSaMi GlupoTy WycHodza :(  Ok Bu$ka @LL.....

bluesky : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

tak | szubinka | myszka-13 | koziu | city-girl | Mailing